Thursday, March 29, 2012

Senarai Orang Paling Popular Di FACEBOOK


***********

Gua pasti semua orang yang tengah baca entri ini ada Facebook yer dak..?? kalau takda mesti korang ni ketinggalan zaman...hahahaha..takda la gurau jer...('',)

Senarai orang popular di facebook ni gua tak ingat gua copy dari mana..hahahah, tapi popular mana orang tu ada gak yang gua tak kenal...


Senarai Orang Paling Popular Di Facebook

  1. Shakira
  2. Eminem
  3. Rihanna
  4. Lady Gaga
  5. Shakira
  6. Michael Jackson
  7. Justin Bieber
  8. Cristiano Ronaldo
  9. Katy Perry
  10. Bob Marley
  11. Akon
  12. Lil Wayne
  13. Beyoncé
  14. Lionel Messi
  15. Megan Fox
  16. Avril Lavigne
  17. Ujang9897<--

Orang malaysia paling popular di Facebook gua rasa LISA SURIHANI...yer dak..melebihi 2juta like ??


*********


 Entri ni keluar gara-gara gua sibuk gila nak menggoreng entri yang tertunggak..sori la dah lama tak blogwalking dah singgah blog kawan-kawan.., singgah pun tak tinggal komen sekarang..=(


Sekian...Peace (~_^)v



p/s : sibuk gila..!!!


17 Orang Memberi Komen & Pendapat

wow hebatnya siap ada senari lagi

Ketinggalan zaman? Beb aku takde FB tau. Sob :'(

Haha..yg no 16 tu paling popular

adehh yg no 16 tu xtahan tuh .. hahaha

yang last tu je namee kenal. hahahah

yang last tu, memang buat adando teruja...
ha...ha....ha......

dah agak... mesti hg punyer ad sekali... hahha.. sokong no.16

hopefully yg no 16 teruskan prestasi biar naik ke tangga atas. aha!

hahahaha.... yg no16 tu popular habis... ;p

dlm list tu aku kenal ujang je..hehe

no 16 2 org bgla ke?
sb dy cakap lisa surihani org mlysia yg plg femes..so lisa la yg kna letak kat ranking 16..hik3~~

ooo..

no 16 tu yg tak tahan. hahaha~

haha! lepas ni buat senarai org malaysia plg popular di fb!

Haha, yg no 16 to memang popular :p

paling popular dia nie lha https://www.facebook.com/zuck?fref=ts
(mark zuckerberg ) haha


EmoticonEmoticon