Monday, September 24, 2012

Kisah Kucing Digilis Kereta..adoi..!!!(18SG)

GAMBAR HIASAN


Dalam dunia ini kalau lelaki yang minat kucing memang ohsem gila la..., perempuan kalau tau lelaki suka dan bela kucing mesti akan cepat jatuh cinta sebab bagi seorang perempuan lelaki yang bela kucing ini mempunyai jiwa yang sangat lemah lembut...kalau tak caya tanya perempuan.., kalau perempuan cakap tak maksudnya gua tipu korang la..hahahaha, ke ada yang mengangguk kepala tanda setuju dengan fakta gua..('',)

Gua kecoh je lebih padahal gua pun takda bela kucing hihi.., tapi gua agak respek jugak la kalau lelaki yang bela kucing ni.., kalau gua perempuan gua akan carik kapel yang bela kucing..hahahah..lantak korang la nak carik kapel macam mana..,('',)


************************

KISAH BENAR

Al Kisah gua nak cerita ini ialah mengenai kucing digilis kereta...!!

Lokasi : Taman Desa Surada
Masa : Tak ingat

Pada suatu hari kisah tragis ini telah terjadi pada gua.., sedang gua duduk sambil meneguk air milo ais kurang ais menggunakan cawan milo free, tiba-tiba gua tengok ada seekor kucing yang umurnya tidak gua pasti berapa.

Dia main kejar-kejar dengan lipas..gua biarkan sahaja sambil meneguk seteguk lagi milo ais.., selang beberapa minat lepas itu entah macam mana lipas itu lari tengah jalan gua pun biarkan sahaja..,

Entah kucing itu bangang ke apa.., dia pergi kejar jugak lipas itu.., dalam pada masa yang sama kebetulan ada kereta lalu.., kucing itu dengan tidak perasan tiba-tiba PANG...!!!!!

Kucing itu kena gilis dengan kereta itu sampai lenyek.., kesian gila kot..!!! lepas itu boleh pulak lipas itu gelak..!!! siot betul..!!! lalu hati kecil gua berkata

"bodoh punya cerita Oggy and The Cockroaches"

lepas itu gua terus tutup TV...('',)

*sumber idea roq


Sekian...Peace (^_^)


p/s :  korang ada bela kucing dak..??


23 Orang Memberi Komen & Pendapat

xcited aku baca citer ni.upanya citer katun yer.
klu lelaki tu suka bela hamster cmne lak?
categori penyayang or penyanggak?

hahahaa..kuang ajq ~

*laki bela kucing..err ..pikir3..
hmm..reject!

kesian kat kucing tu asyik jadik mangsa je.. hahaha..

Hahaha.. rasa cam nak tutup terus je pc nih...

hahahaha..... Inilah style Ujang!Mengarut yang bijak! Suka tengok kartun jugak ek Janf? :D

ko ni jang.. macam akak nak lempang lelaju. asben akak pun sama suka sgt tgk Oggy and The Cockroaches lepas tu gelak x igt dunia.. mencik tau!!

peberat sis tu..
hari2 layan kartun oggy

Sedih betul cerita...lawak tol..

Arghhhhhh.. Hampeh 40jutakali.. Oggy rupenye

ahaaa. saya pun ada bela kucing. !! 2 ekor, john and jenny namanya

*speechless

(saper la owner blog nih ye? dah kawen ke..?dah berpunya ke..? ramai dah terpikat dengan entry kiut gini..)

:)

lempang ko boleh ke .....

anak aku enjoys ngan keta ni

This comment has been removed by the author.

Pembela kucen tegar di sini. Semua kucen syg sy. Skrg, semenjak traumatismisme dgn kehilangan kucen terakhir, no more kitties.

i'm new here btw ^^

ceritanya menariik :D salam kenal yaaa


EmoticonEmoticon