Tuesday, March 28, 2017

BELI JUBAH DAN KELENGKAPAN UMRAH MURAH DI HAQQI.COM.MY


jubah haqqi


Salam comel-comel..

Wei...dah nak dekat puasa ni korang dah beli baru raya ke belum..?? aku tanya ni korang jawap la..kalau ye angguk kalau belum geleng..hehe


Ok tak kisah la korang nak angguk ke geleng kepala yang penting aku nak share korang port shopping baju raya online iaitu di




Apa yang penting dan best bila korang join ahli HAQQI, korang terus akan dapat diskaun RM20 untuk pembelian RM150 ke atas..hehe

diskaun haqqi

****************************************

Sekarang pun haqqi tengah buat sale dan banyak produk lain yang ada dijual di portal HAQQI..., korang yang perempuan aku sure mesti tak lekang mata tengok baju-baju muslimah cantik-cantik dekat HAQQI..., ada sale woi..!!!! 

Antara jenama yang menjadi vendor di butik dan portal Haqqi ialah 
- Owl by Nora Danish, 
- Dara by Fathia Latiff
- Izzuexlusive
- Ameera Zaini,
- El by Elfira Loy
- Sir Nasin 
- Zareeth Zehra.  

haqqi vendor


So antara yang aku berkenan ialah  Kurta Qayyim by Izzuexlusive.., aku pilih warna purple.., sebab apa aku pilih purple..?? sukati aku la hahahaha

Aku tepek gambar ni kalau korang kutuk aku tumbuk ok...hahahah.., sempat la aku pakai masa kazen aku bertunang hujung minggu hari tu...

Kurta Qayyim by Izzuexlusive 2

by Izzuexlusive


Ni haaa kazen aku..., kebetulan ikut teman kaler purple hahahaha..., ekceli nak gambar berdua je dengan kazen.., sekali zafirah sibuk nak join...grrrrrrrrrr

kurta haqqi


****************************************

Haaa sebelum aku terlupa..., selain jubah, kurta dan pakaian muslimah..., HAQQI.COM.MY pun ada jual barangan penjagaan haji dan umrah

haqqi haji


Untuk pengatahuan korang.., Koperasi Tabung Haji Bhd (KTHB) dan Glass Go Media Sdn Bhd yang bekerjasama melancarkan portal membeli-belah “Haqqi” ini. Dorang bermula pada September 2016 bertujuan memudahkan bakal jemaah haji dan umrah mendapatkan keperluan asas ibadah melalui pembelian di atas talian.

Selain menawarkan keperluan asas haji dan umrah seperti ihram, kitab dan buku panduan mengerjakan ibadah, idea mereka kembangkan lagi dengan dilengkapi barang keperluan seharian dan fesyen meliputi pakaian lelaki, wanita dan kanak-kanak pelbagai jenama yang menepati hukum syariah...

****************************************

Secara peribadi aku rasakan web haqqi.com.my sangat mesra pengguna.., setiap tab dan page mereka mudah difahami dan tak terlalu detail.., kalau setakat korang yang reti guna Facebook tu memang takda masalah untuk godek web Haqqi hehe



Kalau korang skoll bawah sekali di web dorang akan nampak detail macam gambar atas tu..so korang boleh tengok macam-macam untuk shotcut yer dak..? cara nak pulang barang..., jualan terlaris.., produk baru dan promosi yang ada..., so korang cuba la wusha sendiri 


4 LANGKAH MUDAH MEMBELI BELAH DI PORTAL HAQQI

-.Daftar akaun anda dengan mengisi alamat email dan klik daftar
- Click - Pilih dan klik produk pilihan anda untuk disimpan di bakul impian. Check - Periksa alamat penghantaran
-Choose - Pilih kaedah pembayaran sama ada melalui kredit, debit mahupun pengelola pembayaran 7 Eleven.  
- Setelah selesai dan berjaya membuat pembayaran, pelanggan akan mendapat email dari pihak www.haqqi.com.my. .

****************************************************

Kalau korang stay dekat Shah Alam..., boleh terus ke butik dorang di Seksyen 7... landmark sebaris jakel dan juga BSN hehe

alamat butik haqqi

So macam aku yang dekat ni ..terus beli di butik dorang sahaja..., senang boleh ngorat awek-awek butik hahahahaha




Apa pun korang yang taknakk beli online, pergi ke butik pun boleh....kalau korang stay jauh.., wusha la dulu di web dorang  http://haqqi.com.my/ 

ALAMAT BUTIK HAQQI :
No 13 & 15, Jalan Plumbum S7/S, Seksyen 7, 40000, Shah Alam , Selangor

Ikuti perkembangan Haqqi di Media Sosial:

TWITTER: https://twitter.com/my_haqqi


Sekian...Peace (~_^)v

4 Orang Memberi Komen & Pendapat


EmoticonEmoticon